راهنمای خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه

خرید بلیط اتوبوس از پایانه
نویسنده: payaneh
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1402/12/22
تاریخ انتشار: 1402/05/03
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانه » راهنمای سفر » راهنمای خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه

این روزها خرید اینترنتی انتخاب بسیاری از ماست. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس که مزیت های خاص خودش را هم دارد. شما برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس فقط کافی ست اینترنت داشته باشید. سایت و اپلیکیشن پایانه این قابلیت را فراهم کرده است که به آسانی و با چند کلیک بتوانید بهترین سرویس های موجود در هر مسیر را ببینید و انتخاب کنید. برای راهنمای قدم به قدم خرید بلیط از سایت پایانه با ما همراه باشید:

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت پایانه

ابتدا باید وارد سایت پایانه شوید. برای این کار می توانید آدرس payaneh.ir را در مرورگر خود وارد کنید. همچنین می توانید کلمه خرید بلیط اتوبوس پایانه را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت پایانه شوید. از قسمت بالا سمت چپ تصویر با استفاده از شماره تماس خود و دریافت کد تایید، وارد حساب کاربری شوید.

 

بعد از ورود به اکانت، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را انتخاب کنید، و دکمه جستجو را بزنید.

زمانی که دکمه جستجو را لمس کنید، صفحه ای باز می شود که تمامی سرویس های اتوبوس با توجه به مبدا، مقصد و تاریخی که انتخاب کردید نمایان می شود.

به طور مثال:

صفحه اول سایت پایانه

 

این قسمت ساعت حرکت سرویس ها، نوع اتوبوس، شرکت اتوبوسرانی و ظرفیت باقی مانده هر سرویس را نشان می دهد. همچنین می توانید از قسمت سمت راست صفحه، سرویس ها را بر اساس زمان حرکت،ظرفیت و سرویس های تخفیف دار فیلتر کنید.

.علاوه بر این اگر سرویسی ظرفیت نداشته باشد دکمه خرید بلیط آن غیرفعال می شود

بعد از انتخاب سرویس دکمه خرید بلیط را بزنید.

 

مرحله دوم خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از پایانه

یکی از مهم ترین انتخاب ها در زمان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، انتخاب صندلی مناسب است. در فرایند انتخاب صندلی، در صورتی که صندلی مجاور شما رزرو باشد، به جنسیت توجه کنید. در سمت راست صفحه راهنمای صندلی های انتخاب شده قرار دارد. همچنین هر شخص در هر بار خرید میتواند تا 4 بلیط را خریداری کند.

 خرید بلیط اتوبوس

 

مرحله بعد از انتخاب صندلی وارد کردن اطلاعات مربوط به خرید است. در این قسمت باید نام، جنسیت، کدملی و شماره همراه خود را وارد کنید و سپس دکمه ادامه خرید را بزنید.

بعد از کلیک بر روی دکمه ادامه خرید، اطلاعات سرویس، اطلاعات شخصی و صورت حساب خود را مشاهده می کنید. در صورتی که اطلاعات درست نبود یا مغایرت داشت، دکمه ویرایش را بزنید و اطلاعات خود را ویرایش کنید. در صورت درست بودن اطلاعات باید مبلغ را پرداخت کنید.

 

با کلیک روی پرداخت، به درگاه بانک وصل می شوید و می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، پرداخت صورت حساب خود را انجام دهید.

 

پس از پرداخت موفق اطلاعات و شماره بلیط برای موبایل شما پیامک می شود. با ارائه این شماره به پایانه مسافربری مبدا، یا با استقاده از وب کیوسک ها، می توانید بلیط خود را دریافت کنید.

خرید بلیط اتوبوس

لیست تمامی سرویس‌های اتوبوس را در سایت پایانه مشاهده کنید.
4.7/5 - (3 votes)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا