مسافت اصفهان بندرعباس، ساعت حرکت و قیمت بلیط اتوبوس اصفهان بندرعباس

مسافت اصفهان بندرعباس - گوگل مپ
نویسنده: payaneh
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1402/12/23
تاریخ انتشار: 1401/12/09
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانه » راهنمای سفر » مسافت اصفهان بندرعباس، ساعت حرکت و قیمت بلیط اتوبوس اصفهان بندرعباس

اصفهان و بندرعباس هر دو از شهرهای توریستی و زیبای ایران هستند. 

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و از کلان شهرهای جنوبی ایران به حساب می آید. این شهر از بزرگ ترین بنادر ایران است و از نظر اقتصادی و تجاری اهمیت زیادی دارد. خیلی از سفر هایی هم که به این شهر می شود با مقاصد تجاری است! اصفهان هم یکی از قطب های صنعتی کشور است. به همین دلیل تردد بین این دو شهر بالاست.

چه زمانی به بندرعباس سفر کنیم؟

بین ماه های ” آبان تا اواخر فروردین ” بندرعباس آب و هوای مناسبی دارد و مسافران زیادی برای تفریح و گشت و گذار به این شهر سفر می کنند. بنابراین برای گذراندن تعطیلات نوروز نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر ساکن اصفهان هستید یا از این شهر قصد سفر به بندرعباس را دارید، می‌توانید اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کنید. اتوبوس های این مسیر همگی از نوع VIP هستند و سفری راحت و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. اتوبوس های معمولی و وی‌آی‌پی چه تفاوتی دارند؟

اگر اتوبوس انتخاب شماست لازم است بدانید:

    • مسافت اصفهان بندرعباس چقدر است؟

    • این سفر چقدر طول می کشد؟

    • ساعت حرکت اتوبوس ها چه زمانی است؟

    • چه شرکت هایی این سرویس را ارائه می کنند؟

 

مسافت اصفهان تا بندرعباس با اتوبوس چقدر است؟ (فاصله زمانی بین این دو شهر)

برای رفتن به بندرعباس از اصفهان یک مسیر وجود دارد. از این مسیر فاصله اصفهان تا بندرعباس حدود 934 کیلومتر است. و طی کردن آن 11 ساعت و 36 دقیقه طول می‌کشد.

فاصله اصفهان تا بندرعباس
مسافت اصفهان بندرعباس

در طول این مسیر شما علاوه بر استان های اصفهان و هرمزگان از استان های فارس و کرمان هم گذر می کنید؛ جذابیت سفر با اتوبوس همین است!

در طول سفر، پس از حرکت و پشت سر گذاشتن شهرضا، وارد استان فارس می شوید و از شهرهای آباده و صفا شهر گذر می کنید. پس از آن وارد استان کرمان شده و شهر های شهر بابک و سیرجان را پشت سر می گذارید و پس از آن وارد استان هرمزگان می شوید و در نهایت به بندرعباس می رسید. مدت زمان سفر اصفهان به بندرعباس با اتوبوس حدود 13 ساعت است.

اتوبوس های اصفهان بندرعباس از کدام پایانه و چه ساعت هایی حرکت می کنند؟

همانطور که اشاره کردیم تردد بین این دو شهر بالاست، به همین دلیل سرویس های نسبتا زیادی برای تردد مسیر اصفهان به بندرعباس در نظر گرفته اند.

اتوبوس های اصفهان بندرعباس در ساعت های 2 بعد از ظهر تا 10 شب از اصفهان به سمت بندرعباس حرکت می کنند. پایانه مبدا این اتوبوس ها پایانه های کاوه و صفه اصفهان است.

پایانه های کاوه و صفه در دو سمت مختلف شهر اصفهان قرار دارند و شما می توانید هر کدام که به شما نزدیک تر است را برای سفر خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ترمینال های تهران

قیمت بلیط اتوبوس اصفهان بندرعباس چقدر است و چه شرکت هایی این سرویس را دارند؟

قیمت بلیط اتوبوس اصفهان بندرعباس در حال حاضر (اسفند 1402) 359/000 تومان است.

اتوبوس های مسیر اصفهان بندرعباس همگی از نوع VIP با ظرفیت 25 نفر هستند. این اتوبوس ها دارای امکانات متفاوت نظیر شارژر اختصاصی، مانیتور پشت صندلی و مهم تر از همه صندلی های راحت هستند. این صندلی ها باعث می شود در طول این سفر طولانی، احساس خستگی زیادی نکنید. اگر از سفر های شبانه با اتوبوس نمی ترسید و می خواهید سفر خود را در طول شب انجام دهید، می توانید به راحتی در این اتوبوس‌ها به استراحت بپردازید. 

انتخاب شرکت مسافربری یکی از نکات مهم در کیفیت سفر است. سعی کنید در مورد شرکت های مسافربری تحقیق کنید و نظر کسانی را که با این شرکت ها سفر کرده اند بپرسید تا بهترین تصمیم را بگیرید. در این مسیر شرکت های خوبی از جمله: گیتی پیما، ایران پیما، تک سفر، همسفر چابکسواران و لوان نور مشغول فعالیت هستند.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان به بندرعباس

لیست سرویس‌های اتوبوس اصفهان به بندرعباس را در سایت پایانه مشاهده کنید.
3.2/5 - (4 votes)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا