چرا شرکت‌های مسافربری به وبسایت نیاز دارند؟

اتوبوس مان
نویسنده: payaneh
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1400/09/23
تاریخ انتشار: 1400/09/23
زمان مطالعه: 3 دقیقه

این روزها فروش اینترنتی بلیط اتوبوس، جای فروش حضوری را گرفته است. مسافران “بلیط اتوبوس” را جستجو میکنند و چه اتفاقی می‌افتد؟ شما بین نتایج گوگل نیستید. چه کسی این روزها به شرکتی که هیچ نام و نشانی از آن در گوگل نیست، اعتماد میکند؟ کلمه‌ی خرید بلیط اتوبوس در طول روز هزاران بار جستجو میشود. و شما با نداشتن وبسایت، تمام این مسافران را از دست میدهید. شاید به همین دلیل، شرکت های مسافربری رقیب‌، رو به فروش اینترنتی بلیط اتوبوس آورده‌اند.

این هم چند دلیل برای آنکه طراحی وبسایت را در اولویت قرار دهید و شرکت خود را در نتایج گوگل به صفحه‌ی اول برسانید:

  1. افزایش اعتبار شرکت مسافربری
  2. میتوانید مسافران را بدون هزینه، راهنمایی و پشتیبانی کنید
  3. با داشتن وبسایت بازخورد مسافران را می‌سنجید
  4. چرا باید با وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط همکاری کنید؟

چگونه نمایش وبسایت در نتایج گوگل، به شرکت مسافربری شما اعتبار می‌بخشد؟

فعالیت اینترنتی و فروش آنلاین به افزایش اعتبار شرکت شما کمک میکند. مسافران برای انتخاب شما ابتدا “بهترین شرکت مسافربری” را در گوگل جستجو میکنند و اگر شما وبسایت داشته باشید، بعد از وارد شدن به آن، بررسی میکنند که سرویس‌های شما به اندازه‌ی کافی خوب است یا نه. اگر در نتایج نباشید، احتمالا با خود میگویند: این شرکت حتی در گوگل ثبت نشده است، چگونه به آن اعتماد کنم؟

اتوبوس ولوو، اسکانیا درسا و اسکانیا مارال

وبسایت، هویت شرکت شما در اینترنت است. با معرفی سرویس‌هایتان و فعالیت در وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط، وقت و انرژی مشتری شما ذخیره میشود و این دلیلی است برای آنکه مشتری به شما اعتماد کند.

همه‌ی شرکت‌های مسافربری از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خرسند هستند. حتی اگر مشتری‌های زیادی از این راه جذب نشود. حال، تصور کنید وبسایت شما به طور کامل مسافران را راهنمایی کند، و به آنها اطمینان بخشد که شرکت شما قانونی و دارای سرویس‌های باکیفیت است. سپس آنها را به صفحه‌ی فروش بلیط‌تان در وبسایت‌های فروش بلیط راهنمایی می‌کنید. مگر میشود که آن مسافران به شرکت مسافربری شما وفادار نشوند؟

چگونه با داشتن وبسایت، هزینه های پشتیبانی را کاهش دهیم؟

به راحتی میتوانید از مدیر وبسایت خود بخواهید که تمامی سوالات متداول مسافران‌ از شرکت های مسافربری را در وبسایت شما ثبت کند. با این کار تعداد تماس‌های پشتیبانی کاهش می‌یابد و میتوانید کارمند کمتری استخدام کنید. همچنین میتوانید، (به سادگی آب خوردن!) سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایت خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند هر ساعتی از شبانه روز پیام دهند و کارمندهای بخش پشتیبانی در ساعات کاری به آنها پاسخ دهند.

اگر با تعداد زیاد دایرکت‌ها مشکلی ندارید، میتوانید از طریق اینستاگرام با مشتریان خود در ارتباط باشید.

شرکت های مسافربری

با داشتن وبسایت بازخورد مشتریان را می‌سنجید

یکی دیگر از مزایای وبسایت، دریافت بازخورد مسافران بعد از سفر آن‌هاست. مسافران ناراضی بسیاری وجود دارند که حوصله کافی برای انتقاد تلفنی از شرکت مسافربری ندارند! از طرفی بی اطلاعی شما از بازخوردها باعث میشود کیفیت سرویس‌هایتان کاهش یابد و بدون آنکه خبردار شوید، مسافران بسیاری را از دست بدهید.

بخش نظرات وبسایت، اطلاعات زیادی از سفرها در اختیارتان میگذارد تا با توجه به آنها عملکرد کارکنان خود را بررسی و اصلاح کنید.

چرا باید با وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط همکاری کنیم؟

شاید برایتان سوال شود که چرا خودمان وبسایت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس راه‌اندازی نکنیم؟ پاسخ آن روشن است؛ هزینه‌ی بسیار زیاد!

وبسایت‌های فروش بلیط به‌جای شما برنامه نویس استخدام میکنند، اپلیکیشن میسازند و بلیط ها را میفروشند و در ازای هر فروش، درصدی به آنها پرداخت میکنید.

وبسایت های فروش بلیط، به جای شما تبلیغات هم میکنند! با توجه به هزینه‌هایی که آنها برای تبلیغات آفلاین (محیطی، پیامکی و..) صرف میکنند، شما میتوانید بودجه‌ی تبلیغاتی خود را در بخش‌های دیگری استفاده کنید. برای مثال: تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی.

4.7/5 - (3 votes)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا