پرسش های متداول سفر با اتوبوس

پرسش های متداول

ما به متداول ترین سوالات شما درباره خرید بلیط و قوانین سفر با اتوبوس پاسخ داده ایم.

خیر، به همراه داشتن شماره بلیط و رسید اینترنتی کفایت میکند. توجه داشته باشید ابتدا باید از طریق باجه شرکت مسافربری مبدا ، بلیط خود را چاپ کنید.

برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس با اعتبار سایت، ابتدا باید مبلغ اعتبار را به اندازه قیمت بلیط برسانید و سپس عملیات خرید را انجام دهید. در این حالت دیگر به درگاه بانک متصل نمیشوید و مبلغ بلیط از اعتبار حساب‌تان کسر میشود.

از طریق فرم تماس با ما در وبسایت پایانه، شماره همراه، حساب کاربری و شماره کارت به نام صاحب حساب را ارسال کنید، وجه اعتبار طی 72 ساعت به حساب  بانکی شما واریز خواهد شد.

کافیست شماره خرید را در صفحه استرداد بلیط وارد کنید.  میتوانید راهنمای استرداد بلیط از طریق وبسایت پایانه را نیز مطالعه کنید.

ابتدا از قسمت استعلام بلیط اتوبوس، تاریخ خرید بلیط (تاریخ اقدام به خرید نه تاریخ حرکت) را در بازه زمانی مشخص کنید و بلیط رو استعلام بگیرید. درصورتی که اطلاعات بلیط را در جدول استعلام مشاهده میکنید، بلیط شما صادر شده است و مشکلی ندارد.
 
در غیر این صورت، صندلی رزرو شده تا 15 دقیقه ی دیگه آزاد میشود و میتوانید مجددا برای خرید اقدام کنید.
 
در صورتی که وجه از حساب شما کم شد و بلیط صادر نشد، مبلغ بعد از دوساعت به حساب شما واریز میشود، اگر واریزانجام نشد، با پشتیبانی پایانه تماس بگیرید.

تا یک ساعت مانده به حرکت اتوبوس، شما میتوانید بلیط خود را از طریق پایانه استرداد کنید. بعد از حرکت اتوبوس، برای دریافت 50 درصد هزینه، با شرکت مسافربری تماس بگیرید.

میتوانید از طریق اینستاگرام پایانه مشکل خود  را با ما درمیان بگذارید. اطلاعات بیشتر را در صفحه ارتباط با پشتیبانی بخوانید.

در صفحه ورود به حساب کاربری، گزینه گذرواژه را فراموش کردم انتخاب کنید. سپس ایمیل یا شماره تماس حساب کاربری را ثبت کنید. شناسه و گذرواژه برای شما ارسال میشود.

بوجه پرداختی به صورت آنی به حساب شما واریز میشود، در صورت عدم واریز وجه تا 72 ساعت، با پشتیبانی پایانه تماس بگیرید.

قوانین سفر با اتوبوس

بهتره قبل از سفر با اتوبوس، قوانین رو به طور کامل بدونید

برای کودکان زیر دوسال که بغل مادر هستند، نیازی به خرید بلیط اتوبوس نیست. ولی برای کودکان بالای دوسال باید بلیط خریداری شود که قیمت آن با بلیط بزرگسالان برابر است. لازمه بدانید بیمه، کودکان زیر دوسال را هم بدون خرید بلیط پوشش میدهد.

بله. شما میتونید بلیط خود را بعد از حرکت اتوبوس هم استرداد کنید و براساس قانون استرداد، پنجاه درصد مبلغ را پس بگیرید. برای اطلاع از جزئیات و قوانین استرداد به صفحه کنسلی بلیط اتوبوس مراجعه کنید.

میزان بار مجاز هر مسافر در سفرهای داخلی 20 کیلوگرم و در سفرهای خارجی 40 کیلوگرم می باشد، البته بعضی از تعاونی ها با دریافت هزینه اضافه و اضافه بار، اجازه حمل بار بیشتری به شما میدهند.

اسکرول به بالا