از سفرهای شبانه با اتوبوس میترسید؟

سفرهای شبانه اتوبوس
نویسنده: payaneh
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1402/12/22
تاریخ انتشار: 1400/01/28
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانه » راهنمای سفر » از سفرهای شبانه با اتوبوس میترسید؟

چرا سفرهای شبانه با اتوبوس، انتخاب برخی مسافران و کابوس برخی دیگر است؟

ترس احساسی است که شما را از خطر دور میکند و موجب بقایتان میشود. اما همیشه ترس هایمان منطقی نیستند. شاید ترس، اجدادمان را از مرگ حتمی نجات داده باشد، اما این روزها ممکن است برایمان دردسر ایجاد کند. ترس از تاریکی، یکی از متداول ترین ترس هاست. اگر انسان اطرافش را به راحتی ببیند، احتمال وقوع بسیاری از حوادث کمتر میشود. بنابراین تاریکی باعث میشود انسان احساس خطر کند. ترس از تاریکی، سفر‌های شبانه با اتوبوس را برای برخی از مسافران سخت میکند. بسیاری از مسافران ترجیح میدهند در روشنایی روز سفر کنند. اما این به آن معناست که سفرهای شبانه با اتوبوس امنیت ندارند؟

تصور غلط: سفر های روزانه نسبت به سفرهای شبانه امنیت بالاتری دارند.

شاید تعجب کنید اگر بشنوید: به گفته ی رییس پلیس راهور ناجا، بیشترین تصادفات در ساعات 12 الی 4 بعد از ظهر و 8 الی 12 بامداد رخ میدهند. اگر این موضوع هم متقاعدتان نمیکند که سفرهای شبانه با اتوبوس آن چنان که فکر میکنید نا امن نیستند، بهتر است روزانه با اتوبوس سفر کنید! در تمامی ساعات روز و شب، اتوبوس ها در سطح کشور در حال حرکت هستند. اما اگر تصمیم گرفتید شبانه سفر کنید، این تکنیک ها به راحت تر شدن سفرتان کمک میکند.

بیخیال انتخاب صندلی های ردیف جلوی اتوبوس شوید!

صندلی های ردیف جلو، بیشترین دید را به جاده دارند و در طول تاریکی شب جاده چندان مشخص نیست. ممکن است از تسلط راننده به جاده، با وجود تاریکی شگفت زده شوید و این موضوع کمی مضطربتان کند. اما جای نگرانی نیست، یک راننده و دو کمک راننده که به اندازه‌ی کافی استراحت کرده اند و جاده را مثل کف دستشان میشناسند، هدایت اتوبوس را برعهده دارند. با این حال، احتمالا صندلی های ردیف وسط و عقب انتخاب بهتری برایتان در سفرهای شبانه با اتوبوس هستند. قبلا درباره ی امن ترین صندلی های اتوبوس صحبت کرده ایم!

در طول سفر شبانه با اتوبوس تخت بخوابید!

یکی از دلایلی که اتوبوس سواران حرفه ای، سفرهای شبانه با اتوبوس را انتخاب میکنند، خوابیدن در طول سفر است. بسیاری از مسافران که سفرهای طولانی با اتوبوس در پیش دارند با خوابیدن در طول مسیر، سفرشان را راحت تر میکنند. با خوابیدن در طول سفرهای شبانه، هنگام رسیدن به مقصد پر انرژی تر خواهید بود و میتوانید بدون معطلی به کارهایتان برسید. برای راحت تر خوابیدن در اتوبوس، بهتر است یک چشم بند و یک بالشت گردنی به همراه داشته باشید و بلیط اتوبوس vip با صندلی های تخت شو را رزرو کنید.

قرص خواب و آرام بخش با تجویز پزشک، در طول سفر های شبانه به کمک‌تان می آید.

اگر با رعایت همه نکات، باز هم از سفرهای شبانه با اتوبوس هراس دارید و امکان سفر روزانه وجود ندارد، با یک پزشک مشورت کنید و از قرص های آرام بخش استفاده کنید. این قرص ها به راحت تر خوابیدن شما در طول مسیر کمک می‌کند.

4.6/5 - (5 votes)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا